Flickan har talang..



Jag hoppas hoppas hoppas att den här tjejen kommer lyckas för hon har verkligen talang.
Hon hade länka sina låtar på facebook så jag vart nyfiken och kollade in det.. kan bara säga
att jag verkligen vart berörd. Hennes röst är så ren och hon kan sin grej, så jag vill önska
henne all lycka i världen.

Kom ihåg, alla har talanger! Så sitt inte och tro att du är talanglös. Det gäller att finna sin
talang och sedan göra någonting av det. Man kanske inte har stadens vackraste röst eller den som spelar
fotboll bäst men man kan alltid vara bättre på något annat.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men ååh, tack så jättejättejätte mycket för de fina orden!!

2011-08-17 @ 23:09:11
URL: http://www.youtube.com/itsmeinsideyourhead

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0