JAG VILL

jag vill! jag vill! jag vill! jag vill! jag bara totalt vill bli en utbytesstuden och flytta till usa ett år! JAG BARA VILL. Det är mitt mål, spara lite casch och jag är där om 60 år -.- jag måste skaffa mig ett jobb.

När jag läste lite ur en tidning och sedan lite på internet, jag fastnade dirrekt.  Det där är verkligen det jag vill, jag vill inget annat. Har verkligen vart min dröm att få gå på någon skola i usa. Nej det är mitt mål, nu har jag verkligen bestämt mig det är dit jag vill. Spelar inte roll om mamma tycker det är mycket fest och mysse hacsh SKA DIT! Kommer inte önska mig några julklappar alla pengar går till att spara dit, herregud det är de här jag vill

Jag på bilden i London Eye.
sedan på piccadilly circus



Kommentarer
Postat av: kimia

Jag ska :) Ett år i usa med Bea andra året på gym :D

2010-08-25 @ 22:36:06
URL: http://greenhuman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0