2 Min första kärlek

Finns mycket att berätta om honom.
Han heter Vasilis Segersköld Philippou, bor här i Enköping.
jag träffade honom en midsommar som firades här jag bor.
Han var här hos sina kusiner och på något sätt så tyckte jag om
honom direkt. Kärlek vid första ögonkastet kanske ;)
Jag är inte så bra på att snacka känslor vill inte precis göra det heller.
Efter midsommaren så snacka vi inte med varandra på ett tag.
Vi hade väl inte varandras nummer/msn eller något. Jag vet inte riktigt
hur vi fick kontakten igen men det fick vi. Jag tyckte om honom oerhört mycket.
Älskade? Det är ett starkt ord och jag använder..
..det nästan aldrig om jag verkligen inte menar det!
Som här i Enköping så 'älskar' man varandra efter..
..en vecka, det känns så tråkigt.
Det var ganska stor ålders skillnad på oss. vad var det.. 4 år?
kanske inte så stor nu, men jag var väl ändå 12 kanske när jag träffade honom.
Inte säker.. har inte så mycket bilder eller saker. Så jag blir inte precis
påmind om vad vi hade förut, ganska glad över det.
Vad som gjorde att vi gick skilda vägar vet jag inte riktigt.
Det vart massa tjafs om saker och sedan slutade vi bara snacka med varandra.
Jag hatar honom verkligen inte, fast jag kanske sagt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0