Presentera mig själv

Okej börjar lite på den där saken jag skrev om för ett tag sen!
Tyvärr finns det mycket att skriva om, men inte så mycket intressanta saker ;)
SÅ försöker hålla mig till det viktigaste!


Jennifer englund

Som de flesta inte tror, jag är uppvuxen i Umeå eller i en liten liten kommun
utan för som heter Bjurholm! Bodde där till jag var sex år och flyttade
sedan ner till västerås där och borde på flera olika ställen.
Brukar oftas få kommentaren 'men du har ju ingen dialekt'
Den är för att den försvunnit med tiden.

Jag kände att jag aldrig riktigt passade riktigt in..
..ganska många som kände eller känner så?
I alla fall, vart retad i skolan senare för att jag inte kunde säga R.
Det är något jag tyckte var riktigt jobbigt. Men som tur är så
har den tiden gått över. Men ibland är det vissa som kommenterar
att jag läspar men det är bara att stå ut med. Men jag ångrar ingenting
i mitt liv! Om ingenting av detta hade hänt så hade jag inte var den jag är idag.
Så borde ni också tänka!

Min familj är ganska 'stor'. Jag har tre syskon, isabell (stora syster) william(10år)
och oliwer 6år. Min föräldrar bor ihop och är gifta, kommer nog alltid vara så
också! Jag älskar min familj och är så lycklig för att det inte är massa strul.
Men det är också massa tjafs hela tiden och massa små saker jag tycker är
jobbigt, så du är inte ensam om du tycker likadant.
Min pappa jobbar med att demontera bilar och min mamma har oftast varit hemma under min
livstid men nu har hon skaffat jobb som bokar in möten.

Jag orkar inte berätta något mer nu så ni får nöja er med det där..

vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0