Nyår!

Som sagt julen är snart här men OCKSÅ nyår!
Vissa brukar skaffa nyårslöften eller något liknade. Själv brukar jag aldrig göra det men det här nyåret blir annorlunda! Bestämt mig för ett nyårslöfte och det blir att träna sten hårt! ganska många som gör det löftet men jag ska verkligen ta det på allvar. Konditionen jag har ligger ju på botten och magen blir bara större och större ;)
haha nej men seriöst nästa år kommer bli den bästa.

Någon mer som har funderat på samma löfte!? :)



finns lite delar att finslipa på, men ingen är väll perfekt? :)

Kommentarer
Postat av: m e l i n d a

du är fin som du är tjejen !

och tack :)

2010-11-18 @ 19:41:20
URL: http://itismelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0