pjux / frågor

Kolla kolla kolla!  Ny dojjor, har alltid velat haft typ 'indian skor' eller vad man ska säga. Sen idag när jag bara gick in på skokanonen snabbt så såg jag dessa!! Fick lov att köpa dem dirr..
Frågor och svar!
1. Ditt namn? Jennifer Englund
2. Ålder? 15
3. Vart bor du? enköping
4. Bor tillsammans med? Min famliy och extra paket.
5. Husdjur? Hunden Lady
6. Färg på ditt hus? ljust blått 
7. När är du född? 95 
8. Klass? 9b2
9. Vilket år tar/tog du studenten? venne orkar inte räkna heller
10. Något jobb? Haha ne

DAGENS
11. När gick du upp i morse? halv 10
12. När ska du sova? när lusten kommer! :) 
13. Duschat idag? nope igår
14. Kramat någon idag? nope
15. Pussat någon idag? inte de helle
16. Vad har du ätit idag? Max 
17. Dagens klädsel? tights, tunika och halsduk!
18. Dagens smink? ingenting faktikst
19. Dagens sötnos? pontus svensson ;o
20. Dagens roligaste? tre svartingar satt i en svart bil, så dom knappt 

RANDOM
21. Har du många vänner? jadå, men aldrig fel med nya!
22. Hur många har du kysst? spelar det någon roll så ring mig
23. Vem kramade du senast? wille :) 
24. Hur många har du haft sex med? Har inte haft sex 
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen hoppas jag :o
27. Har du pojk-/flickvän? nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? Min moder
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? det var från Pontus och de stod :)))

BÄSTA
31. Film? The hangover!!
32. Låt? venne faktikst! :O
33. Mat? Det som är godast just då! :) 
34. Dryck? kolsyrat vatten
35. Färg? olika, men turkost kan jag fastna för ibland
37. Stad? London!
38. Land? Usa
39. Ämne i skolan? Engelska
40. Människa? Närmaste vänner och familjen!

SENASTE
41. Personen du tänkte på? Pontus bernström, ägde honom på msn fast han inte var innne?
42. Personen du kysste? llull kanske?
43. Gången du hade sex? har fortfarande inte haft sex :) 
44. Gången du grät? två veckor sen
45. Gången du spydde? två veckor sen
46. Gången du var i Göteborg? hum två år sen kanske!? :o
47. Gången du var i Stockholm? idag! :)
48. Gången du var full? två veckor sen
49. Gången du var hög? idag :) 

ANTAL
70. Personer du älskar? Närmaste vänner som förstår mig!
71. Personer du hatar? Hata är ett starkt ord
72. Pojk-/flickvänner du haft? Har nog aldrig haft ett riktigt förhållande tror jag :) 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2 i think
74. Glassar du ätit på en dag? var ganska tjock av mig när jag var liten, kanske 15? 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Mirakelfestivalen?:) 
76. Gånger du haft minnesluckor? 1
77. Gånger du varit kär? 2 gånger tror jag..
78. Personer du saknar just nu? Mofar o mommo
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Jonny depp den gammla gubben! :) 
81. Ska du träffa imorgon? min kära klasskamrater!
82. Sjöng du senast för? Tom max linn kanske? 
83. Hade du senast en msn-konversation med? Josefin :D 
84. Spelade du tvspel med senast? humm, min bror :) 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? haha om jag hade en pojkvän, kanske han? 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Någon random som går förbi :D 
87. Förtjänar att dö? Min tele så jag kan få en ny (A)
88. Är söt? gahhh finns många ju :D
89. Vill du sova brevid inatt? Dörren står öppen för alla :) 

VAD:
90. Gör dig glad? Fun med matilda! :D 
91. Gör dig ledsen? att ja får inte tatuera mig :(
92. Vill du helst göra nu? vinna en melon! :) 
93. Önskar du att du slapp göra? Mitt alice i underlandet skit!
94. Vill du ha nu? En tatuering på handen!
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Dig på ett silverfat! :)  
96. Längtar du till? Den dagen jag finner min livskärlek faktikst!
97. Tycker du om dina betyg? Dem funkar!
98. Ångrar du i ditt liv? Nej men början av den.
99. Är det bästa som hänt dig? Att jag tog tag i mitt liv och gjorde en för ändring.
100. Hur mycket är klockan? 18.28
Tog alla frågor från bloggarn Josefine Green!
Länk till hennes blogg.   www.josefinegreen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0