And i'm bleeding and i'm freezing and i crying once again for monday glas, for monday glas.


Så sitter man här framför datorn igen(var nära på att skriva 'datan' men då skulle jag fått pisk hehe). Men ville bara berätta att jag älskar min nya skjorta från Cubus. Den blåa färgen passar mig så bra. Blir galet glad över det. Känslan som man får när man själv tycker man är fin eller snygg osv den känslan är nog den bästa. Att man kan uppskatta sitt utseende för en gångs skull.
Nyår snart, ska inte säga att det kommer bli den bästa för det vet man aldrig. Men känner på mig att den kommer börja bra i alla fall. Har ju världens finaste pojkvänn att spendera det nya året med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0