bättre pojkvän kan man inte ha!

Sitter nu på bussen påväg hem från min pojkvän! Han gjorde världens gulligaste grej för mig idag. Han ringde mig helt normalt kanske runt 5 tiden. Han undrade vad jag gjorde hur jag mådde och så vidre. Inget mer med det. Berättade också att jag inte hade planerat något idag. Utan jag tänkte stanna hemma och ta det lugnt, känndes som en sån dag. Han sade att han skulle ringa mig sen för att prata lite mer. Jag som inte hade några misstankar fortsatte med det jag höll på med till en halvtimme senare då någon knackar på dörren. Jag låg i vardagsrummet med hörlurar på så hörde knäppt något. Men hörde hur någon steg igenom dörren och jag kikade förvånade mot dörren. Jag trodde att det var min familj som kom hem som under några dagar varit borta. Men icket som icket. Det var en lång man som stod i den mörka öppningen så man inte kunde se vem det var. Jag vart såklart rädd ( har nog kollat på för mycket skräckfilmer) men sedan klickade det. Det var min fina pojkvän som stod där med en pizzakartong i handen. Jag vart alldeles paff. Förväntade mig verkligen inte honom. Jag vart jätteglad över att se honom . Det är den bästa överraskningen någon någonsin gjort för mig hehe. Oj nu fick jag verkligen det här att låta som en saga. När detta hände känndes det som en saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0