New in.


Älskar färgen på de här skorna. När jag såg demså ville jag ha dem direkt, kärlek vid första ögonkastet hehe.
Hade tänkt att inviga dem idag men nu när jag kollar ut genom fönstret så är vädret inte så kul. Regnet piskar
ner och monligt är det... döööö vädret! Så stannar inne, lägger mig under täcket sätter på en mysig film och tar det lugnt. Ska nog surfa lite på internet för att hitta lite insperation till nyårs outfiten. Oj ni lär tycka att jag är sent ute med att leta en klänning nu. Men jag är tjejen som gör allt i sista minuten. Ingenting händer när jag vet att jag har lång tid på mig. Kommer nog få rusa ut på stan sista timmen innan stängnings dags. Då kommer jag säkert ta det första jag ser och stå där på nyår och ångra mig som attans. Hehe ne då. Blir nog säkert nöjd.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0