Fast du inte lyssnar vet jag att du hör en då


Åh jag fattar inte att klockan har hunnit blivit så mycket! Ska snart krypa ner i sängen och se en dokumentär
om nazister ;)
.
Min dag har vart helt okej! Vart väckt av min kära matilda vid nio och vi bestämde oss för att bada.
Så har legat och stekt på bresse (enköpings badstrand) men jag fick inte så mycket bränna..
sedan har jag bara glidigt runt i staden på brädan, eller jo träffade Ebba och Märta vid hamnen!
Längesen jag såg dem faktiskt, alltid lika kul att träffa människor!  Men nu blir det sova! HÖRS
.
wiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: anonym

har din syster nån blogg? ;D

2011-07-10 @ 01:25:20
Postat av: Jennifer Englund

Nej det har hon inte, hon hade förut och hon var ganska duktigt på att blogga men hon slutade and i don't know why :)

2011-07-13 @ 03:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0