försöker underhålla er så gott som möjligt.. yeah!

Jag har inte tillgång till en data med Internet så kan inte lägga in bilder (sadface) jag som har så mycket att visa! Sen så kommer det bara bli tråkigt att lägga upp bilder i efrerhand så där. Vill lägga upp dem nu eller aldrig! Aja vill inte klaga så mycket för dagen har varit jätterolig! Alltid kul att lära känna nya människor. Det tråkiga var bara vädret, det kunde vara mindre regn och mera sol! Haha dagens skratt var i alla fall när en kille ramla med cykeln, fast jag är kristen har jag problem med skadeglädjen hehe (a) men sen så fick jag sällskap till dörren av Josef och det var mysigt att bara gå och prata från bussen hem. Det är tur att någon bor på samma område i alla fall! Men jag har det bra här, livet leker! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0