glad cheyyyy

Just vaknat upp här i kungsängen! Jag bara känner på mig att det kommer bli en härlig vecka. Det dåliga är bara min mensvärk som inte ger med sig. Så ska hoppa in i duschen och se om det går över. . Det roliga med det här inlägget är att jag gör det från mobilen. Det verkar som Blogg.se har fixat det. Förut var det jättemycket strul, man kunde inte skriva i den här rutan, men i rubriken gick bra. Så nu är jag verkligen en glad Chey. Som jag inte skrivit så kommer jag vara borta tre veckor ungefär. Första veckan här i kungsängen, andra veckan i Uppsala och tredje åker jag upp till ö-vik. Men du sitter jag här i badrummet och ska in i duschen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0