Nattliga frågor



Höger- eller vänsterhänt:
Vänster is tha shit
Humör just nu: grinig
Kläder just nu: Svarta jeans, vitt linne
Fisk eller badkruka: Jungfru ;)
Favoritväder: Regn när man får mysa med kärleken
Spelar du nåt instrument: Gitarr kan jag bäst
Tror på liv på andra planeter: inte nånstans
Kommer du ihåg din första kärlek: Jorå
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha ne
Tror du på mirakel: Såklart, sker mirakel varje dag right?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, ser den som orättvis
Det här är jag bra på: Stå för det jag tror på, tycka synd om andra och gnälla
Skriver du dagbok? Nej önskar att jag gjorde det, hur gulligt som helst!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Vi får se!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Brukar du sola? Älskar att sola solarium!
Använder du knark? Om man skulle göra de tror jag verkligen inte att de skulle skriva ja här :')
Kaffe, te eller inget?
Gahhh Kaffe latte som finns att köpa i tetrapack på statiol, ica, coop.. love


Taaaadaaaa, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0