Nu är det fredag!

Min syster åker för att jobba imorgon och min faster åker till öland.
Jag blir själv kvar i lägenheten under hela helgen :'(
Men i värsta fall om jag får det för tråkigt så får jag åka hem i för tid, men det kommer inte hända tror jag.
.
Den här dagen har varit lite segare en alla andra dagar, jag har varit så grymt trött för jag inte riktigt fått mina sömntimmar. Men nu tänker jag bädda ner mig på min madrass som jag får sova i på golvet, jag ska inte klaga för hon kom faktiskt hem med mini oreo till mig idag! MUMS.
Och nu hör jag åskan som alla klagar på via facebook.
Undra om det kanske slår ner någon blixt i något av dem här höghusen haha ;)
Men vi höres imorgon puss puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0