Ovanligt jag sitter barnvakt!

Nu på dagen så ska jag spendera tiden med små barn! Känns som jag kommer bli en bra mamma ;)
Nej då, men jag börjar känna att blogg inläggen blir mindre och mindre. Men oroa er inte, bloggen
försvinner inte på ett tag och det känns bara så svårt att blogga när man
FORTFARANDE inte har någon kamera.
Det kanske skulle vara något att investera i slutet av månaden då? I think soooooo
Sen nu ska jag vara så duktig och börja gymma hihi! Det kommer bli as bra så ni får peppa mig lite!
Men det är lördag så jag tänker inte slösa bort tiden på att vara hemma, så jag skriver väl lite mer i natt
så får ni veta vad jag haft för roligt för mig!
Kissies and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0