Dagen efter Valborg.

Hum.. vad ska jag säga? Kry känner jag mig inte, men bakis är jag inte heller ;) Det var en galen dag igår i alla fall. Fast jag bara åkte runt staden hela kvällen så träffade man härliga människor and had some fun. Haha fast det kilar i min bak. OCH NEJ JAG HAR INTE FÅTT ANALKLÅDA! Utom igår när jag skulle kissa och det var bäcksvart ute så satte jag mig bakom ett parbuskar och kände jag att satt mig på brännässlor! :(  kliar faktiskt fortfarande!

Amen nu har jag kommit hem från dansen. Vi har övat inför uppvisningen som är nästa söndag. Det kommer faktiskt bli jättekul. Men det är tråkiga är nu bara att jag måste sitta och plugga hela dagen. Men jag kommer säkert fastna vid fejjan eller här på bloggen ;) MEN jag hoppas verkligen att ni hade en kul kväll igår!

Kissies



haha oj jag såg ju 'jättebra' ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0