Daniel Craig i Sverige

Fick för ett tag sen ett sms från min faster som skrev 'Jag tror jag dör! De spelar inte den amerikanska varianten av svenska filmen Millennuim, HÄR på Rosenlunds sjukhus. OCH Daniel Craig är i huset. Jag svimmar, jag svimmar. Han är så hunk!!' HAHA jag fick mig ett gott skratt i alla fall. Min faster är så rolig :D



Jag visste faktiskt inte att de redan hade börjat spela in filmerna! Sen kom min syster och
sa att massa ställen av uppsala var avspärrade på grund av inspelningen. Så
jag verkar vara lite efter. Men gash jag längtar redan till att filmerna kommer ut!
Har just läst klart Män som hatar kvinnor och nu är jag beordrad att läsa Flickan som lekte med elden.
Böckerna är faktiskt bra om jag får erkänna.

Någon mer en min faster som sett honom nu i Sverige då :) ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0