'OJ det här såg ju jättegott ut' ;)


Vart en resa idag till Kista galleria. Tänkte hitta en balklänning och ett par snygga skor, men hittade verkligen
ingenting! Så gick runt där helt tomhänt medans min mamma och syster shoppade förfullt! Det kändes lite
orättvist faktiskt :( Jag får väl åka till västerås eller något och leta, men det är ju typ samma affärer där.
Jag vill ha något annorlunda, men då får jag väl ta och flyga någon annanstans och köpa det. London kanske?
Det skulle verkligen inte vara dumt!
.
JUSTE!! när vi åt där så tog jag någon pasta med champinjonsås toppad med parmesanost.. det såg ju ut som någon av dem som jobbade där hade  spytt upp det. Nej det där funkade inte!
.
MUMSIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0