Roligaste dagen i skolan på länge!

Åhhhhhhh har skrattat så sjukt mycket idag för att det har var spex!
Vårt tema var att alla skulle klä ut sig till nördar sedan hade vi en skylt där det stod 'Born to be wild'
Sen så satt alla där med sina matteböcker eller vad det nu var för skit man hade med sig.
Jag hade ett par Chinos med en rutig instoppad skjorta. Svarta glasögon med tejp emellan
och sedan pennor i bröstfickan! Fler bilder lägger jag ut senare. JAG LOVADE MIG SJÄLV ATT
TA MYCKET BILDER IDAG! Men gjorde jag det? NEJ. tog ett kort när vi stod på ica som ni kan se själva!
Hoppas nu att alla börjar lägga ut på facebook så man kan sedan lägga in här.
Aja skönaste dagen på länge. Hoppas verkligen att fler sådana här dagar dyker upp!
.
Ops... va gör tanten i bakrunden då? Busted...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0