I'm home my friends.



 Jag ber om ursäkt. Har fått lite klagomål lite från alla möjliga håll, jo jag vet att jag inte uppdaterad er och nej! Jag är inte kvar på Mallis. Kom hem den 4 november och hade den grymaste veckan i mitt liv. Det jag var min syster och Carolina som åkte. Vi hade den grymaste tiden i våra liv, vi alla var helt slut när vi kom hem. Jag försov mig till skolan. Med drygt med fyra timmar, jag vaknade inte av alarmet eller någonting. Jag hade sovit så lite på 8 dagar. Kroppen var inte riktigt 100 procent kan jag säga, Tog mig nästan en månad att bli återställd haha. 
 
Men nu sitter jag hemma hos min pojkvän, han sa att han skulle jobba över ett tag, tråkigt nog. Aja får sätta mig att plugga en stund. Sedan kanske jag överraskar hjärtat med att ha städat. Men tror inte att det kommer hända. Känns som om jag heller lägger ner tid på att plugga än att göra skit jobbet åt sin pojke. Men tycker att ibland får man ta och vara lite snäll. men vi får se haha! Här kommer lite små sumeringar av bilder ifrån allt möjligt. Enjoy.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0