Somebody that i used to know


Helgen helgen helgen! Jaaa vart ska jag börja någonstans? Jag har haft en helt otrolig helg med mina klasskamrater och
vänner! I fredags så var det klass fest, men dock var ju typ bara halva klassen med? Så det var ju lite tråkigt det.
Så vi får väl ordna en till och försöka få med flera! Men vi hade det jättetrevligt. Mycket allsång/dans. Precis hur en bra klassfest ska vara. Ja och sedan lördagen spenderas med min vänner. Då vi firade Emilias och hennes pojkvänns 2 års dag. Det  är helt otroligt att man kan hålla ihop så länge när man är så här ung.
Ah men nu så sitter jag här i sängen, väntar på att Wallander ska börja på tven. Älskar söndagar!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0