Godmorgon alla underbara


Vaknade idag pigg och kry. Kanske lite sömning men det kan väl alla förstå. Igår så hade jag och mina vänner en jättetrevligt middag. Det vart jättelyckad med god mat och efterrätt. Sedan så åkte jag hem till min pojkvän, där han och hans vänner firade förfullt. Tur att jag han ditt innan tolvslaget. Men det dåliga var jag fick världens huvudvärk. Hade haft den hela dagen och den vägrade försvinna. Så det förstörde min kväll lite. Annars mådde jag prima.
.
Här är jag med gårdagens smink på mig. Blev ganska lyckad ändå.

Kommentarer
Postat av: anonym

kan du lägga upp en bild på hela dig på nyårsaton :D SKulle gärna vilja se vilka kläder du hade :)

2012-01-02 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0