Underhålla underhålla!


Så nu är London resan bokad i alla fall! Sticker ditt i slutet av mars med päronen och syster som fyller arton.
Kommer bli massa shopping kaffe(från starbucks)insperation m.m. Håller bara nu på att tjata ihjäl min föräldrar
att köpa sig en sån där liten fin fin kamera. Som nog kommer användas flitigt under resan. Vet inte hur länge
jag har varit i behov av en kamera. Men dag mina damer och herrar så kommer den finnas. Kommer ta så mycket
bilder för att både underhålla er och mig själv. Har också planer på att vara duktig och ta mer kort när det väl
händer något. Vill ju inte glömma bort alla roliga minnen. Kommer sedan att skriva ut bilderna och sätta in i
fotoalbum. Alltid lika kul att gå igenom dem sedan med vänner och familj!
.
Bild från min vistelse i London för någora år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0