Martin morning!



 Helllluuu.. sitter nu hos min pojkvän som är för tillfället ute och staplar ved haha. Tror inte killarna tyckte det var kvinnogöra och därför tog de ej sin tid för att fråga mig om jag kunde hjälpa till. Men idag är det lite halvt taskigt väder, det som är bra är väl att det inte regnar. Så ett plus poäng där. Nej men idag så tänkte jag Martin och några vänner till oss åka ner till hans sommarstuga. Tänkte bada, fiska, åka båt och mycket mera alltså helt enkelt njuta av den svenska sommaren. Jag hoppas att ni läsare också tar er tid bara för att njuda ibland och inte  jobba/plugga eller vad som helst som kan påverka eran hälsa. Ciao!!!
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0