Some good thé!



 Världens godaste Thé från min synvinkel, det är smak av Chi Latte!! Jag och syrran älskar verkligen kall Chai Latte och därför var detta Thé helt perfekt. Blir mycket billigare också än om man skulle gå ut varje dag och köpa en kopp. Men nu är jag hemma i alla fall  ifrån min pojkvänn. Jag hade inte träffat honom på en vecka på grund av att han har varit på öland med sina killkompisar. Så vi har spenderat lite tid med varandra. Åkte först till Joel och där var i en snabbis för att sedan åker vidare till Robin som fortfarande låg i sängen klockan 3 (?) värre än mig faktiskt. Vi åkte ner till greken i bålsta och de käkade mat. Själv så köpte jag ingenting för att jag inte var så jättehungrig. Men blev sedan att stressa till jobbet, som tur var skjutsade Martin mig och jag hann då i tid! Men självklart så hade strömmen gått på McDonalt´s  så ingenting funknade. Så vi som jobbade där fick bara ta det lugnt i ungefär en halvtimme sedan funkade strömmen igen. En lugn dag men ändå inte.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0