Det är lika roligt för varje gång hihi.

Det är ju så att pojkvännen min ville gäna sova hos mig inatt. Det är ju alltid lika tevligt när han kommer över för att spendera tid med mig, så det är ingen dålig grej det! Men det finns ett dilemma, min säng är väldigt liten. Den är alltså kanske 90cm i bredd och 200 i längd. Detta är förlitet för två personer och det vet han, men ändå envisas han om att sova i samma säng. Jag som bor här hehe offrar mig inte att sova på madrassen som vi har här. Tyvärr vägrar han också det. Men jag lärt mig ett litet knep, man säger godnatt och så där och sedan börjar man vända oh vrida på sig. Man ligger jättejättejätte nära så att der blir bra svettigt sedan väntar man. Idag stod hjärtat ut en timme, utan täcke,genom svettig och lite grinig. Sedan kom de små orden man ville höra. "älskling ja funderar på att ta fram madrassen" då svarar jag "varför då? Är det varmt?" (lite ironisk som om jag inte förstod varför) Nu så ligger han där på golvet med ett överdrag som täcke. Och här ligger jag i sängen och tänker sova som en kung nu. Hihi godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0