Jag är helt förvirrad!



verkar som om bloggen har uppdaterat sig lite! Jag blev helt chockad när jag loggade in haha! Nej men hur är det med er!?? Long time no see så att säga, jag vet inte riktigt vad jag har gjort som har tagit mig ifrån bloggandet. Hehe det är dålig av mig! Nej men idag så har jag inte gjort något speciellt, vakande upp och märkte att jag hade fått världens förkylning. Vet inte riktigt vad som har hänt, kan det bero på att jag sprang runt i kläning hela midsommar? Humm någonting jag har att bita i. Nej men ni kan inte förstå hur crazy mina senaste dagar har varit. Midsommarafton var hur rolig som helst, vi var hos min pojkvänn och vi vart väll upp mot 60 pers senare in på natten. Så det blev ju jättetrevligt fast det slutade lite illa. Min pojkvänn hade en vän som vägrade gå och lägga sig. Han sprang runt i huset, åkte rutschbana ner för trappan, han skrek, strechade, höjdemusiken minst 5 gånger när vi väl försökte sova. Jaaa alltså det var helt kaos. Men han ska inte förstöra mina minnen ifrån Midsommaren 2012.
Och igår så stack jag till västerås skulle handla lite smått nya saker. Först åkte jag själv med sedan så hade jag så snäll syster som kom med bussen efter mig. Det helt enkelt suger att man inte har körkort än... men om ungefär 1 år och två månader så står jag där med kortet i handen... hoppas jag.... äsch vi får se. Kommer nog inte vara hela världen om det inte skulle sluta så. Ja men till nutid då, jo jag sitter här och är barnvakt nu... ni vet cashen rullar in! Barnen sover och jag är nöjd! Nej men herregud hur mycket har jag skrivit egentligen? Oj, jag tror att dem flesta inte ens tog sig till denna mening haha.. och för er som gjorde det... grattis!
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0