Älskar att fynda.


Idag har min lillebror Oliwer fyllt 7 år. Så Grattis till honom!
Kan bara säga att den här dagen har vart för underbar, säger bara en sak, skolan stängde ner p.g.a av
strömavbrott som var typ i halva Enköping. Älskar snillet som råkade knippsa av någon kabel.
Detta skapade mer tid att handla en present åt min lillbror och fynda lite till mig själv. Det vart
lite ringar ifrån Jc och kostade hela 10kr STYCK. Kan bara säga att jag vart helt till mig greppade
tag en näve. Kan bara säga att leendet på läpparna när jag gick ut därifrån var obeskrivlig. De senaste
månaderna har jag faktiskt inte shoppat något alls. Mina pengar går till helt onödiga saker. Jag måste
ta tag idet det här och rycka upp mig. Spara mer och handla minde.

Nej men det här var ett riktigt kap, ingenting onödigt, så jag är nöjd till tusen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0