Att jag aldrig någonsin har uppskattat detta förut.



Jag vet inte vad som har hänt, men jag har börjat ut och springa och detta händer inte bara varannan vecka. Utom det har blivit att det händer varje dag. Tar en halvtimme eller längre till att spendera tid ute och röra på mig. Kan bara säga att jag upsskattar det här hur mycket som helts. Man mår verkligen bättre av det!
Idag är det fredag och jag ska hoppa in i duschen för att sedan åka till min vän camilla för att grilla med tjejerna. Det kommer bli jättetrevligt och jag hoppas på finare väder. Men det lilla jobbiga är att jag ska upp och jobba imorgon klockan halv 12 så har ingenaning hur jag ska hinna vila ut. Med det är sådana här tillfällen man får ta smällen. Vad gör man inte för att ha lite kul!?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0