Bakom skärmen spenderades min tid för dagen. Sick


Jag har klippt och klippt och klippt och lagt till musik till allt! Jag fatta inte riktigt vad jag gav mig in på när jag
tog på mig att redigera våran videouppgift till naturkunskapen. Har suttit bakom denna dator bra många timmar
nu. Kanske efter 3 timmar var jag klar men då när jag skulle spara det så pajade hela systemet och självklart
sparades ingenting av det jag gjort blev liiiiite arg då kan jag ju säga. Så nu efter några timmar till så är jag
klart. Men kan bara säga att jag är bättre än nöjd med resultatet! Det hundra gånger bättre då man la till musik
istället för att bara att ha när vi pratade. Hihi hoppas de i skolan kommer bli glada för det är bara jag som sett
hur filmen blev. Sedan så har jag lurat en i min grupp att filmen vart jättedålig så han tror att det kommer
bli ett fjasko. Men så känns det verkligen inte nu när man sett resultatet. Men sitter nu bara och väntar på att
filmen ska sparas till datan så att jag sedan kan föra över den till memorycardet!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0