Hjärnan har legat på latsidan för länge så tog tag i det.



Nu har det har var 5 dagars ledighet var det nog dags att pallra sig ner till skolan på den sista lediga dagen och plugga lite matte. Blev två timmars pass mellan klockan 10 och 12. Kännde mig ganska duktigt, sedan ett stort tack till camilla som drog ner mig dit. Behövde detta inför Nationella som är imorgon. Vet inte riktigt hur detta kommer sluta men jag håller tummarna för mig själv. Är faktiskt lite nervös inför det hela, men jag får ta och tro på mig själv. Hoppas det går bra för alla er andra som också har prov imorgon, om ni känner er osäkra så får ni nog ta och tro lite på er själva!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0