Glad tjej innan jobbet!



 Jag kan säga dirrekt att jag såg inte lika pigg ut när jag gick där ifrån. Åtta timmars skola och sedan 6 timmars jobbat, hum hur hinner jag med allting idag fick jag faktiskt frågan. Jag går ändå samhäll och kan säga att det är härligt med plugg där. Ja hur hinner jag egentligen med allt? Kan det vara för att jag försöker göra allt plugg i skolan för att slippa göra hemma eller är det för att jag ofta pluggar på helgerna? Det är faktiskt en bra fråga, jag jobbar ju knappt på helgen utan oftas efter skoldagarna. Kan säga att det blir lite mört efter ett tag men man vänjer sig. Det är liksom bara att bita ihop och tänka på vad man kan göra för pengarna som rullar in. Kan inte klaga över att jag har ett jobb, en lägenhet och ändå helt okej betyg. Men det gäller att det håller sig också :)
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0