Godmorgon alla goda och glada!

Jag vet inte vad som är problemet med blogg.se idag. Den vägrar att ladda upp mina bilder och lägga ut mina inlägg. Hoppas att det funkar bättre nu. Nej men igår så hade jag en trevlig kväll med många fina vänner hos oscar. Men jag åkte hem ganska tidigt runt halv 12 tror jag, kännde att jag inte orkade vara kvar. Så fick skjuts av victor och ebba till donken först och sedan hem. Idag så ska jag faktiskt ha ett litet "kalas" haha, mina föräldrar ringde mig igår och sa att vi skulle ha ett litet tidigit födelsedagsfirande. För min farmor är här nere i trakterna så det skulle vara kul om hon kunde för en gångs skulle vara med. Så jag gick med på det. Men efter det drar jag vidare till Jane idag som ska ha middag hos henne! Ciao!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0