My day!

Ja innan jag kilar in på jobbet för att slita i 4 timmar så tänker jag berätta lite om min "roliga" och "intressanta" dag. Började med att jag på morgonen kl nio fick massor av sms. Efter detta så kunde jag inte somna om och fick därför kliva upp och göra en fantastisk frukost, bacon och ägg. Sedan så mötte jag upp Daniel på stan och vi gick och filade på ett jättemysigt ställe som heter My house. Efter det så lunkade jag runt lite på stan där jag hittade en fantastisk tröja, vin röd med dragkedja i ryggen. Mycket fin, den gick på 349kr på Selma Jansson. Men sedan gick jag upp hit till donken, jag börjar om en kvart så ska nog gå in och byta om. Men har egentligen större lust att sitta kvar här.. Men man kan inte alltid få vad man vill, right?
Snygga Daniel som är så social på fiket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0